Aşkın Temeli

Bir aşık sevgilisine onun için yaptığı fedakarlıkları anlatıyordu: “Senin için savaşlarda yaralandım, malımı mülkümü verdim, gücümden, kudretimden oldum, şerefim yok oldu.” Bütün acılarını sevgilisine saydıktan sonra, sevgilisi ona, “Evet..” dedi. “Bütün bunları yaptın ama, asıl yapman gerekeni yapmadın” Aşık merakla “Nedir o asıl olan?” diye sordu. “Aşkın temeli ölmektir.” dedi. sevgili. O anda aşık uzandı ve gülümseyerek oracıkta can verdi. Sonsuza kadar o tebessümle kaldı.

5 Yorum

  1. pınar said,

    Şubat 20, 2007 7:43 pm

    öyle sevgiler kalmadı

  2. pınar said,

    Mart 5, 2007 1:01 pm

    kaldıysada çok nadir bulunur

  3. suna said,

    Mart 15, 2007 1:41 am

    bu hikaye boyle bitmiyordu sanırım

  4. ebra said,

    Mart 15, 2007 2:52 pm

    böyle bir saçmalık olmaz

  5. Funda said,

    Mayıs 10, 2007 11:02 pm

    bencde cok sacama biz allahin kulu dünyanya bi insan icinmi ölmeye geldik allah allah allahin verdgi cani birtek allah alir ben sahsen hic sevgilime falan snein icn ölür falan demem demdimde onu anaca nezamn dwerim bilymsunuz onunla basimi ayni yastiga koydum zaman anam beni 9 ay karinda tasimis biri ugruna kendini feda et diye deiyl


Bir Cevap Yazın

